و بعد از سالها فهمیده ام پر احساس ترین لحظه ها را نمیتوان نوشت باید درک کرد ...سالها سعیم مکتوب کردنش بود ولی فقط باید رسید به ان لحظه تا بتوان انرا درک کرد.....